Missive from ‘Merica: Just A Little Bit… */Rawr…*

last-time

incoming-transmission-please-standby

*******


GETTING THERE!!!

it’s…like…

PART OF THE BEST PART OF THE PROCESS…

   …of like

...BEING THERE!!!

Or some shit like that.

Sometimes…

shit is like…

CRAZY DANGEROUS in a SEVERE kinda way!

^Crazy dangerous takeoff 767 in severe storm!!^


Q: If I am “supposed to have” an opinion, what makes that opinion mine?

A: ???

Lemme guess. Now that “we’ve” narrowed down that I am supposed to have an opinion, I am now going to be presented with a list of opinions to have regarding this opinion.

Am I even close on this one?

Do I even need to be here for this?

That pesky-assed word “negligible” keeps buzzing around in my crazy-assed head.

^Orbital – Belfast (Sasha Vs The Light Remix)^


So if someone asks me “do you hear voices”…how in the FUCKING FUCK am I supposed to answer that question? And also, why is this a YES/NO or MULTIPLE-CHOICE question instead of FILL-IN-THE-BLANK? Because I wanna know what voice(s) hear my answer.

Man…and people think that I’m a fucking lazy worthless scumbag.

Who comes up with this shit?
^All U Ever Want (Original Mix) – Deadmau5 & Billy Newton^

I shouldn’t have to tell you…that I personally do not wear underwear.
But I don’t…(wear underwear that is)…but it’s not something that I can explain.
It’s something that needs to be experienced first-hand, or just…something you have to see to believe.

Anyway…

…earlier tonight, I was running around in my underwear, and thought…

“Man…this would prolly make a lot more sense if I was actually wearing underwear.”

I know, I know…you are prolly thinking…

“Welp…we’ve all been there eh?”

See? We aren’t so different after all.

We're all naked on the inside.

So yeah, all that to say…

…HERE DUMBASS!!! LEARN SOME SHIT ABOUT WINGS REAL QUICK!!!

^Here’s Why Wings Don’t Fall Off Airplanes^

So it’s like 22:11 on Thursday night, which means that tomorrow is prolly gonna be Friday for most of the day. I started drinking pretty early this morning and passed out for a coupla hours this afternoon, then got up around 16:00 and bumbled around YouTube for a while looking for some new music. And now, I’m sitting here typing this bullshit and just decided to start drinking again.

Good thing she dumped my looser-ass eh?

I guess the fact that I’ve been left out of the entirety of the process, and am afforded no decisions whatsoever? Yeah…most people would prolly bust a spring. But I’ve kinda felt this way my entire life. At least with respect to situations like this. We seem to only be afforded the choices and or options that others allow us to have, depending on the situation.

For example, whatshername had repeatedly told me that she was in no way, shape or form going to pay for an attorney to get a divorce. Which said to me, that at some point, yeah…she’s gonna get an attorney, and file.

And yep…that’s what she has done. Not that it takes a rocket scientist to figure that out, but it’s not that simple.

I don’t mind “agreements” changing. What I do mind, is not being allowed to participate. If you are going to dictate terms just because “you have the upper-hand”…erm…when did this become a pissing contest?

Like she’s doing me a favor by getting an attorney herself, but then dictating that I cannot show up at court representing myself because her attorney fees will go up. Plus, her attorney is urging her to tell the court that I work somewhere making some minimum wage, just for child support purposes. Well…I don’t. I don’t have a job, and I refuse to go on disability. (Assuming I could even get it) But yeah, I’m pretty fucked up…so I could get it. But that would be like a death-sentence to me.

I’ve worked my ass off to try and get better. And I am better. Unfortunately, there is no “cure” for a fucked up work record…irrespective of the reason(s) for it.

I’m a 49 year old liability…
…and that’s not liable to change.

^Deadmau5 – Moar Ghosts ‘n Stuff (Ft. Rob Swire) [Vocal Mix] (1080p) || HD^


OK…there…I dumped…

Q: You feeling better now?

A:

Anyway, it’ll all be over tomorrow. So yeah…I can kinda talk about some stuff now. Although, I wouldn’t count on me to say much more on the subject.

Ya...srsly.
^(HD) Deadmau5 – Turning Point^

Remember that “if the glove don’t fit, you must acquit” business?

If the survey says you must omit

…you musta quit.

Or…you’re prolly about to.

I guess it’s who we quit and when and where and why and how that matters eh?

Not much there to think about.

You'll get over it.
^Secondcity – ‘I Wanna Feel’ (Official Video)^


Legal Liability (Redirected from Liable)
Liable
Fail
Failboat
Integral
Infinitesimal
Transcendental Law of Homogeneity
Heuristic
Heuristics in Judgment and Decision-Making
Heuristic (Disambiguation)
Heuristic Argument
Argument
Natural Language
African American Vernacular English
Ebonics (Word)
Selfie
Failure
Failure-Internet Memes
Single Point of Failure
Reliability Engineering
Reliability of Wikipedia
Reliability
Reliabilism
LOSE
Loser
Lose
Loser
Destroy
Destroyer

I sure as shit ain’t innocent in all of this bullshit. I’m an asshole. I’m short, sharp, ask direct questions, and I give direct answers. I mean…if you ask me a question, and don’t want to know my answer…

Q: Why ask?

A: Ironic eh?

Meh…it’ll all be over with soon.

I got that skiing trip to look forward to.

I mean, I won’t be there…but they will.

🙂
^Scissor Sisters – Let’s Have A Kiki – Instructional Video^

W…T…F?!?!?!?

LOL!!! The following video? The song was pretty cool, but then…I started watching the video. ROFL. People are idiots. I’m gonna have nightmares forever now.

THANKS INTERNET!!!
^Duck Sauce – Big Bad Wolf (Official Music Video)^


So I broke down and put some underwear on, and started running around…and thinking…

“MAN! This would prolly make more sense if I was actually running around!”

And speaking of…yeah…to my knowledge…there was no “running around” that was going on in mine and whatshername’s marriage. I never did. I was shocked that she ever wanted anything to do with me. I mean…how in the FUCK does an ugly motherfucker like me ever get laid in the first place. “Personality” is how it has been described to me. Apparently, I have “a charming one, with a “rare” honesty and direct straightforwardness.” O RLY?!?!? You mean…the same one that is sometimes described as “a really bad attitude on an asshole that is mean as FUCK?”

Yeah…honesty will get you killed. EX:

Q1: Does this dress make my ass look big?
A1: No. But your ass makes that dress look small.
Q1: Does this dress make my ass look big?
A2: No. It just doesn’t hide your natural dimensions as well as some of your other clothing choices.

I mean…what the fuck kinda question is that?

Don’t use me as your lightning rod. Or do. Whatevz. I just work here.

^R3hab & NERVO & Ummet Ozcan – Revolution (Official Music Video)^

AH!!! A question via the Whatever However Hotline!!!

Q: So Cade, why weren’t you trying to save your marriage instead of trying to save the world?

A: GREAT QUESTION!!! I dunno. What do you think? I mean like, what do you think I should have done? I mean like…specifically. We can’t go back, ‘cept maybe for like…a visit or something. So yeah…what would you suggest that I have done differently? And speaking of which…why don’t you focus on saving your own whatever instead of telling me how to save my own whatever….K?

I’m sorry…that prolly sounded kinda…shitty…eh?

I only get one vote of two with respect to decision-making. And if mine differs from hers, or hers differs from mine? Yeah…there’s a good chance that someone is about to get nullified. Suddenly…everything is compromise. But…that’s OK. I went into this whathaveyou under that assumption. A partnership. Meh….we only get one life. That includes her and hers. There’s always gonna be winners and losers. I prefer to lose. It’s how I win. It’s hard to explain. But I dunno. Maybe you understand that concept better than you think you do.

^Karen Harding – Say Something^


I don’t think that it’s the good that makes the bad, nor the bad that makes the good.

It’s the whatever that makes the whatever, whatever it is.

^Krewella – Enjoy the Ride^

I can tell you this…that ski trip wouldn’t be happening were things to have transpired any differently up to this point.

Put that in your second-guessing pipe and smoke it.

^Better Off Alone^

Don’t “miss me”…I’ll be here always.

:-|-:
^Format:B – Chunky^


A special thanks to Roob for putting up with my bullshit, and encouraging me to keep writing.

^M83 – “Wait” (Official Video)^

…and miles to go before I sleep…

…and miles to go before I sleep…

Keep On Truckin’ World

cYa
cFa
^Avicii – Wake Me Up (Lyric Video)^
^Dirty Vegas – “Days Go By” (Original version)^

*******

library-fire

*Hello! I’m Home… /stamps feet… OMG it’s fucking cold out there! …/shrugs off coat… Thanks Clicky! …/pats snout… Oh it’s warm in here… /chuckles… So, what mischief have you been up to whilst I was out there… /points… freezing my arse off?*

*Okay, slow down… /rubs hands over the library fire… Cade sent a missive? …/stops rubbing hands… You did WHAT?! …/looks up slowly… Clicky!! …/:O…*

*/Harumphs… Saved by the cute… /tuts… You really shouldn’t rely on the children to save your bacon… /squints… They get old… /sigh… Well then, I’d better go read the latest… If you’ve fucked it up, Clicky… /warms buttocks on library chair… Well go on then, assistant, go make us a cuppa… /lights up… *

 

11 thoughts on “Missive from ‘Merica: Just A Little Bit… */Rawr…*

  1. At least in a crazy dangerous takeoff, once the wheels are off the tarmac, it doesn’t really matter in which direction the nose points.

    Unlike dropping *onto* a strip of tarmac: 😀

    Liked by 1 person

    1. It’s been my experience has been that if the aircraft is out of the hangar? It’s important which way the nose points. Especially if the engine(s) are running.

      Airplanes are always affected by wind. It’s what they are designed for. It’s just a little more obvious in the transitional stages of flight. Crosswind landings are scary as fuck for any pilot in any type of aircraft.

      Liked by 2 people

      1. That really should have been…
        Crosswind landings, crosswind takeoffs, and pretty much crosswind anything of any kind in crosswind conditions…are scary as fuck for any pilot in any type of aircraft.

        When I was out on my morning walk this morning, there was a light-twin aircraft doing some maneuvering overhead. They were at a pretty steep angle of attack, and were working the engines back and forth pretty good, because the warble of the harmonic balancers seeking each other was quite noticable irrespective of the engines’ RPM changes…which were drastic. I assuming they were doing some training, and the aircraft looked like a Beechcraft Duchess…a popular light-twin for training.

        I never got that far in my training. Meaning multi-engine rating. Did all of my instrument training and was about 15 hours shy of being able to take my practical. The problem in this neck of the woods…we don’t get a lot of Actual IFR conditions that are conducive to Actual IFR conditions actual flying in IMC considtions. Nevermind it is expensive as shit to keep an aircraft current for IFR flight. And there’s those charts and IFR approach plates other IFR goodies that are expensive as shit to maintain. Nevermind that small aircraft are highly unpopular with ATC during actual IFR conditions for actual IMC flight. Flying IFR during during VFR/VMC in IFR flight plans…NO PROBLEMO!!! You can cancel those at any time. But it sure as shit makes training difficult when you need to shoot an IFR approach in VMC after flying an IFR XC flight, and ATC is pressuring you to cancel because they have a 767 commerical flight with 200+ people that is holding somewhere because of you and you pokey dopey ass needing to shoot that approach in your Cherokee 140…in VMC.

        Training is not as easy and straighforward as many assume it is. It’s time-consuming, costly, confusing, and expensive.

        Meh…it was fun while it lasted. I just wanted to be an instructor.
        /shrug

        I can still fly. Sorta. Not really. But yeah.

        ^Pete Lazonby – Sacred Cycles – Quivver Remix^

        Like

    1. The work is kinda dull but the people are interesting, thanks Jen. There are at least 3 geminis and 2 of us have small dogs called Poppy. Practically all of us are temporary workers, recently hired.

      Lunch today was courtesy of our Fin Man called Tim, who brought in a batch of homemade stew. It was vegetable and quite spicy. He also wears has a ponytail and beard. Softly spoken.

      Today was dress down day, as all Fridays are there, as I was told by numerous people. If I dressed down I’d have to turn up in my pyjamas, and believe you me, nobody wants to see that. As a concession I didn’t wear any make-up 😉

      Liked by 2 people

      1. You probably don’t need make-up with that beautiful English complexion of yours!
        Starting a new job can be quite intimidating.
        But glad to hear you’ve already made friends. 🙂

        Liked by 1 person

        1. I hadn’t worn make up at work for years before, or a bra for that matter. Now I have to strap up and plaster my face. Ugh! At least it only for a few hours a day, and as soon as I get home, everything comes off…

          *Yeah, you’re a fucking riot, Clicky…*

          Liked by 1 person

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s